3. veebruar 2013

3.veebruar- Hiiu- Jannseni

Nädal jälle lipsti läinud. Olen suutnud ennast tublisti ületada ja harjutanud kevadiste võistluste tarbeks. Lisaks liitusin projektiga "Sirged kurvid", mille aktiivsed kolleegid käivitasid. Mõte lihtne, igaüks seab endale eesmärgi, kui palju ta 6. juuniks 2013 maha võtab. Minul loomulikult kaaluga probleeme ei ole, nii kolleegid väidavad. Aga tahtsin kolleegide suhtes toetav olla ja seatsin endale siiski ülemõistuse eesmärgi, kaotada 3 kilo enda kehakaalust. Noh, et oleks suvel ikka kergem joosta. Käkitegu ütlete, vale puha! Nimelt 22.jaanuaril kaalusin ennast Lii juures, kus selgus, et viimasest korrast olen paratamatult kaalus juurde võtnud. Tegin terve nädal asjalikult trenni, magusat ei söönud, kui siis õunakompotti. Sest seda mul jagub vist sügiseni. Juba tunduski, et mõned riided käivad seljas ringi. Aga mis selgus 29.jaanuaril. Olin juurde võtnud 700 grammi!! No ma ei taha teada, mida see kaal 5.veebruaril näitab. Ja kui mul ei õnnestu 100 grammigi eelmisest kaalust maha võtta, siis pean maksma trahvi. Ai-ai, mis neil viga, kes vähemalt 10 kilo kaotada tahavad. Teisipäeval lõhkes Oksa tänaval veetoru, mis meie õuele ja keldri poole tunniga kena basseini tekitas. Oksa tänaval oli Tuhala kaevu moodi kaev. Kõnnitee asemel Tondi tänaval oli jõgi. Hea, et ma kodus olin ja nii sain kummikutega toast õues ja keldris päästetöid korraldada. Markus ja Mihkel pidid veidi tänaval kükitama, sest majja polnud võimalik ilma kummikuteta pääseda. Vett oli hoovis ja keldris veidi alla põlve. Rohelised mehikesed saabusid õnnetuspaika tund hiljem, kui olin kell 14.15 avariist teatanud. Need rohelised mehikesed käisid tähtsate paberite-skeemidega nõutult ringi ja uurisid külmunud kaevuluuke. Autod sõiduteel suplesid ja lajatsid vett laias kaares üle aia. Lahkusin kodust peale kella 17. Mehikesed pumpasid juba keldrist vett. Kui ma peale 21 koju jõudsin, siis õnneks oli kelder veevaba ja hoovis laiutas rüsijää, nagu mere ääres. Nüüd mässan keldri kuivatamisega. Neljapäeval käisin Nukuteatris, kuulamas kontsertsarja Aken raames "Röövel Ööbikut". Täitsa nostalgiline õhtu oli. Kohati tundusid mõned palad ühtlase mürana, kuid võis kogeda ka äratundmisrõõmu. Reedel õnnestus Maris endaga koos jooksma meelitada ja sai veidi lobiseda. Laupäeval tegin tiiru Järve metsa. Teeolud polnud kiita, kuidagi vähe on seda rahvast, kes teeksid tavalisi jalajälgi metsa. Nii ma sama teed tagasi ei jooksnud. Pühapäeval siis SK 100 korraldatud pikem ühistreening Hiiu-Jannseni kaardil. Paar punkti olid küll kui ulme, õnneks startisin ma varem, nii jõudsid välejalad enne ulmepunkte järele. Nii sain need nende abiga ikka läbitud. Nädalavahetsel osales Märten EMV sprinditeates, uus ja huvitav tundus see küll. Märten ja Tomi saavutasid tubli kolmanda koha. Märtenil olid lootused ikka kuldsed, kuid alati ei olene kõik iseendast. Tulemused. Pühapäeval osaleti ka Valgjärve AV-el, kus Märten tegi teistele ikka veenva eduga ära. Eks ta tahtis teistele näidata, et kes Pannjärvel tegija olnuks, kui seda äpardust poleks juhtund. Aga äpardusi ikka juhtub, seda võib Kristina blogist lugeda ja lisada isiklik arvamus. Tulemused.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar