13. september 2012

25.august- Haapsalu

EMV sprindis, seekord siis Haapsalus. Olin augusti alguses Riguldis laagerdamas ja siis sai väike ekskursioon ka Haapsalu tehtud. Ega see linna vaatamine eriliselt jooksu tulemusele juurde ei andnud. eriti masendavana tundus hoopis see, et minu klassis võistlejaid nii vähe oli. Loodetavasti järgmisel aastal on konkurents tihedam. Tulemused
Vaatamisväärsused Haapsalus ja lähiümbruses. Kuna varsti on ka Tsehhi rogainile mineks, siis otsisin Haapsalus ka massaazi võimalusi ja selle ka leidsin. Väga tore Sõbrale massaazisalong Haapsalu peatänaval st. Posti tänaval. Väga tore massöör Maris tegeles minuga mitu päeva. Peaaegu kohe peale sprindi autasustamist ja nappi kehakinnitust, sest pitsa jõudis meie lauda alles siis, kui olin lahkunud. Kuid õnnestus poest kiired ampsud kaasa võtta. Nii jõudsingi õigeaegselt massaazilauale lõõgastuma. Ütlesin poistele, et neil on tunnike vaba aega, kuid kahjuks läks pool tundi kauem. Hea, et olin oma telefoni hääletu peale pannud, muidu oleks mu telefon korduvalt ja korduvalt häiret andnud. Nii hea oli pärast massaazi olla, et öösel metsa minemisest võinuks ma juba loobuda. Marisega kohtun veel esmaspäeval. Näpistan selleks aega koolituselt. Siis jääb veel 4 päeva rogaini stardini.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar