11. juuni 2012

10.juuni- Kooraste

Osalesime siis Lõuna-Eesti karikavõistlustel. Eriti tihti sellel võistlusel osalenud me pole, aga kuna laupäeval pidin niikuinii Põlva eksamile minema, siis sai ka Koorastes käidud. Hommik algas kehvasti. Mihkel oli pahur ja keeldus pudru söömisest, no ja metsa minemisest ei tahtnud ta samuti midagi kuulda. Ütleme siis nii, et sellest sai päeva ebaõnnestumiste jada. Esmalt eirasime korraldajate vihjeid, kuidas võistluskeskusesse jõuda, kokku 15 kilomeetrit viga. Metsas jõudsin ka ennast mitmel korral orbiidile lennutada. Ilm oli ka super palav, sai mitmes ojas ennast turgutatud ja joodud. Minu start oli 12.12, kuid õhtuks tahtsin veel Vihula mõisa lähedale Karula külla suveetendust "Hullumaja suvepäevi" vaatama minna. Leidsin, et ideaalis peaksin 13.45 Koorastest liikuma hakkama, et jõuaksin poisid Aegviidus rongile panna, et ise jõuaksin veel Rakverset läbi sõita ja sealt on veel poole tunni tee Karulasse. Lihtne ju. Aga kus sa sellega. Nii kui metsast välja sain, panime ajama. Kavatsesin Aegviitu sõita Jõgeva kaudu, mööda Piibe maandteed. Kahjuks ei arvestanud ma asjaoluga, et enne Jõgevat on mingi teeremont. Olin sunnitud ümbersõidule, mille tulemusena teekond venid oma 20 kilomeetri võrra pikemaks. Oleksin pidanud ikka Märteni targutust,et Põltsamaa kaudu on otsem, kuulama. Aga, ma ju ise tark. Nii jäid poisid napilt 16.10 rongist maha. Aga pole hullu, järgmine rongi läheb 17.39. Sõites märkasime, et mere poole kerkivad ähvardavalt tumedad pilved. jama, kui etenduse ajal paduvihma peaks sadama. Tegime siis väikese peatuse Jäneda Musta Täku tallis, sain ka oma riided lõpuks vahetatud, sõime ja jõime. Aega rongile veel piisavalt. Ootame. Rongi Tallinna poolt ei tule. Kell juba pool kuus. Rongi ikka pole. Näeme, et perroonile tuleb Eha Arb, tervitab meid ja ütleb, et ega seda rongi ei tule. Seisab teine Vessel. No tore lugu küll. Aga pole ju lootusetuid olukordi. Siblime ruttu autosse ja sõidame Rakverre, et äkki sealt saab bussiga Tallinna sõita. Poisid võinuks nii kauaks ka Rakverre jääda, kui etendus vaadatud ja hommikul Tallinna sõita. Kuid neil oli selline jalka ja Harry Potteri maania peal, et siin kohal vaielda ei tasu. Eriti, kui Rakveres telekat mis pilti näitaks ei ole. Olnuks mul arvuti kaasas, siis veel kuidagi oleks pilti näinud. Tegin kiire kõne õele, et ta uuriks, et millal bussid Rakverest Tallinna poole liiguvad. Teated polnud kuigi roosilised. Buss väljus kell 18 ja järgmine läheb kell 21.25. Selgub, et kui sul autot ikka ei ole, siis punktist A punkti B on üsna keeruline jõuda. Kuid äkki 18. 45 kohalik buss siiski läheb. Jõusime bussijaama ja buss läks. Kuid piletid kõik välja müüdud. Tore. Jääme igaks juhuks ootama, et äkki bussijuht mõned reisijad peale võtab. Õnneks mahtusid mu kiitsakad poisid bussile. Hulluks võib minna. Sellise toreda meeleoluga sai siis "Hullumaja suvepäevadele" mindud. Häälestus etenduseks oli täitsa olemas. Etendus oli kõiki päeva sündmusi silmas pidades, täitsa tore, näitlejad samuti. Soovitan soojalt vaatama minna, aga kahjuks on piletid kõik juba välja müüdud. Aga kui pilet olemas, siis sääsetõrje vahendid, kummikud ja hea tuju kaasa ja head vaatamist. Isiklikult poleks seda etendust vaatama sattunud, kui ma poleks sünnipäevakingitust teinud. Suveetendustel olen suhteliselt kasinalt käinud, aga eelmisel aastal " Külavahelaulud" meeldis mulle väga. Laulud olid vahvad ja sääski polnud ka augustis enam nii palju. Peale etendust sai talu õues pikniku pidada.