30. august 2011

28.august- Põlula

Teatejooks läks tänu minule täielikult aia taha.
Küll ma hädaldasin, et inimesed tuleksid võistlema ning saaksime teates naiskonna välaja panna.
Ja nüüd selline jama, et jätan punkti lihtaslt võtmata. Ma ei kujuta ette mida ma mõtlesin, kui punktis olles punkti ei võtnudki. Kui tagantjärele tark olla, siis apsakas juhtus seepärast, et ma legendiribalt punkti lugedes olin mõttes juba järgmises punktis. Ja number ju ei saanudki sobida. No igatahes selle kaardi voltimises ja lappimise ja lappamises ma pole ikka tugev. Samas on Jukolal tunduvalt suurem kaart ja pappamist on üksjagu. Miks ma seal siis kunagi ei eksi? Tundub, et seal kiirused vähe teisemad ja see millisel kohal sa hetkel oled ei lähe sulle väga kordagi.
EMV on siiski ajujaht ja kiirus määrab koha. Sarmite küll lohutas mind, et nii on temalgi juhtunud ja kõrvalt kuulajana sain kinnitust, et Mart Ostra on korduvalt võistkonna tulemuse ära rikkunud jne.
Lohutust sain Heidi Prits`u tordiabist. Väga magus roosavahune- sefiiritort oli. Sõin kohe kaks lõiku. Mida ma veel ära sõin, selle jätan enda teada.
Ja kui ma peaksin kuskil teile vastu veerema, siis ärge imestage.
Aga Märten oli tubli, saavutasid noorte klassis hõbemedali. Märtenil enda jooks väga hästi ei läinud, kuid Mattias ja Veiko tegid tubli jooksu.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar