7. juuli 2011

1.-3.juuli- Smiltene

Alustasin oma teekonda reede õhtul Tallinnast ja sõitsin marsuudil Pärnu- Limbaze- Valmeira. Arvan, et see oli parim valik. Ööbisime Valmeira külje all Gauja jõe laldal, kuigi jõge ma vaatamas ei käinud. Isegi imestan, et miks ma seda ei teinud. Majake oli kena ka hubane. Seltskond samuti tasemel. Tänud organiseerijale Inksile.Sääski oleks võinud vähem olla küll.


Päeval metsas oli ikka ragistamist. Kohati ei suutnud ma kaarti ja maastiku kokku panna. Tegin lisaringe jne.

Olen tõdenud mitme aasta vältel, et Kapa 3 on üks ütlemata tore suvevõistlus. Ka järgmisel aastal tasub jälle tulla ja osaleda. Kuna olin seekord töökohustustega hõivatud, sain joosta vaiud kahel päeval. Kuid kasutasin võimalust ja jooksin lisaks veel sprinti. Mis mul üle ootuste ka õnnestus, kuigi kaotasin esikohale 1 sekundiga.



Pühapäeval oli enesetunne hea, mets ka veidi tuttavam. Sain alguses kohe jalad kõhu alt välja ja jooksutempo oli ka päris hea. Suuri vigu ei teinud, mõned väiksemad eksimused vist ikka olid, kuid jooksutuju need ära ei võtnud.

3.päeva kaart.
Tagasi sõitsime samal marsuudil. Käisime Mihkliga veel mere ääras peesitamas, õigemini jalgu kastmas ja liivaga mängimas. Mere ääres oli väga tuuline, ajas kõik juuksed liiva täis. Matkasime ka Tolkuse rabas. Ööbima jäime Pärnu Nurmeveski külalistemajja. Esmaspäeval sõitsime sealt Tõstamaa kaudu Pärlseljale, kus Mihkel nädalakese laagerdab.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar