10. mai 2014

10.mai- Kehra


Xt spordi kevadrogain, kestvusega 5 tundi.
See rogain oli meile Sassi ja Matiga ammu treeningplaanis kirjas ja pidime osalema. Selles polnud kahtluski. Registreerimine jäi Mati ülesandeks. Ja ma ei tundnud mingit muret, et kas meie võistkond on kirjas, sest muretsemiseks pole ju põhjust. Aga kui kolmapäeval huvitusin, et kes ka jooksevad, siis oli minu hämming suurem kui maakera. Mida pole seda pole. Kuid Mati kenasti koos Marjega Spordilinna võistkonnaga kirjas. Mis toimub!? Kirjutasin siis Sassile, siis Heigole ja saime ikka võistkonna Lendorava stardijoonele.
Millest tekkis segadus. Täpseid kommentaare-selgitusi tahaks Etsi blogis küll lugeda. Mina saan asjast aru nüüd nii, et segaduse tekitaja ei saanud ise rogainil osaleda, aga Spordilinn ei saa ju võistlusest kuidagi eemale jääda. Nii läks varumees käiku, kes muidu rogaini võistkonda enam ei sobitunud, kuid klubikaaslane tuleb ju ikka vastu ja aitab. Kahetsusväärne on aga see, et teise võistkonna killustamine ja nende treeningplaanide nurjamine ja võimalik starti mitte pääsemine on täiesti ebasportlik käitumine. Minu arvamus on nüüd küll kardinaalselt muutunud, olen rohkem kui pettunud.
Oleme Lendorava vs Cursuga teinud head meeskonnatööd ja treeninguid. Kiidan Lahtmäe-Hiie tiimi, kes väärt nõuandeid ja ka treeninguid on korraldanud. Kuigi jah, iga võistkonnaliige peaks ja peab rohkem pingutama, et olla parem. Nüüd ainult  Sassiga joostes sai selgeks, et suudamegi rohkem.
Kevadrogain kujuneski sprindivõistluseks, sest lihtsalt uimerdamiseks polnud aega. Rajaplaan tuli teha 5 minutiga. Mõtlesime, et võtame suuna 30 peale, kuid vahetult enne starti mõtlesime ümber ja suundusime hoopis punkti 50. Suurem osa jooksiski punkti 30 poole, mõned üksikud ka põhja suunas. Ja see oligi hea, suurem mass oli juba läinud, kui meie samasse suunda jooksime. Peaks ütlema, et Sass tegi hea plaaneeringu. Plaan oli ikka suurem, kui jõudsime teha, kuid tulemus oli siiski hea. Üldarvestuses 7 koht, HD40 klassis parim sooritus ja HD klassis teine tulemus, kuid samaarvu punktidega, aeg neil 10 minutit parem. Samas kui meil oleks veel 10 minutit aega olnud, siis jõudnuks ühe punkti läbida küll. Aga mine tea, vihmasadu ja joogi lõppemine ei mõjunud 1,5 tundi enne lõppu kuigi hästi. Joogipunkt ei pakkunud vähem kui tund lõpuni enam mingit kosutust.
Õhtul sai tehtud väike jalutuskäik, rohkemaks polnud enam jõudu.
 Tulemused

4 kommentaari:

  1. Õnnitlused toreda tulemuse puhul.
    Aga lugesin ja imestasin, nii pettumusest, killustamisest ja ebasportlikust käitumisest.
    Mul polnud algusest saadik kavatsust sellest rogainist osa võtta, sest eelistan sellel ajal Tartu maratonijooksu. Ühel hetkel küsisin Matilt, et kas ta ei tahaks Marjega joosta, milleks ressursse raisata. Eelmisel aastal oli ka samuti (Mati jooksis mitmes tiimis) ja üleüldse, külavõistlustel vahetatakse liikmeid sõbralikult.
    Et Mati jättis Teie tiimi registreerimata, see on juba teine teema.
    Võtke asja mõnuga, võistlus on ikka EMil.

    VastaKustuta
  2. Sorry, Heidi, ära nüüd nii kuri ka ole! Lõpuks on ju kõik hästi, saitegi Sassiga hea kiire jooksu teha ja õnnitlused teie tublidusele veelkord! Teie treeningplaane polnud küll plaanis ära rikkuda ja "Spordilinnal" ei ole kindlasti vaja elu eest tulemust saada. Ise omal kulul ja tahtel võisteldes kohustusi pole. Mati ilmselt rääkis Sassiga sel teemal ja segadus tekkis lihtsalt teadmatusest ja XT korraldusest. Mina nägin netis just teie kolmeliikmelist võistkonda ja ennast üksi olevat vaatamata Heigoga meilimisest. Sportigem sõbralikult edasi!
    Tervitustega,
    Marje

    VastaKustuta
  3. Sport tõesti sellepärast ei peatu ja mina spordin tavapärases rütmis edasi. Olen enda suhtes piisavalt kriitiline ja väga tihti ennast ei kiida ega esiplaanile sea. Kõik mis oma mätta otsast vaatatuna kirjutasin võib olla mõnele jabur. Kuid leian ( mitte mina üksi), et kriitika oli asjakohane, sest lumepall sealt veerema just hakkaski. Kes otsustas, et Kevadrogain on külavõistlus ja Tartu maraton seda ei ole? Mina lugesin, et see oli testijooks.
    Mati jooksis tõesti eelmisel hooajal mitmes tiimis, sellepärast, et märtsis sai alles selgeks, et ta koos minu ja Sassiga MM tuleb.
    Sellest loost on nii mõndagi õppida ja mõned asjad said ka selgeks, mis kahtlusi tekitas. Eks siis näis, mis edasine toob. Külavõistlusel liikmete sõbralik vahetamine?! Ma olen kuulnud, et meie võistkonda tahtjaid on küll. Teistest ei tea ma midagi. Eks õiged tiimikaaslased leitaksegi läbi katsumuste. Tänan siinkohal kõiki, kellega olen koos rogainidel jooksnud.

    VastaKustuta
  4. Nii terad sõkaldest eralduvadki :)

    VastaKustuta