11. veebruar 2011

Propaganda- loodame, et toimib...

No tänane päev kujunes väsitavaks. Üldjoones saaksin nautida päeva, mis ei sisaldaks mingisugust füüsiliste ega vaimset pingutust, kuid ma kohe ei saa. Ma kohe oskan enda elukset keeruliseks-töiseks käänata ja väänata.
Nimelt kutsuti mind Kaie soovitusel Kuusalu ja Kolga kooli, noortele orienteerumist tutvustama. Mina omakorda kutsusin Kristina kaasa, sest tal oli vaba päev. Kuna Reaalkoolis sai 4.klassi õpilastele väike materjal kokku pandud, siis sai seda taas kasutada.
Huvitavaks tegi asja see, et me ei teadnud, kes meid kuulama tulevad ja kui palju nad ülepea orienteerumisest teavad. Kuulajaskond oli tõesti kirju-mirju, osad olid midagi kuulnud ja osad ka osalenud ligilähedasel üritusel, kuid enamusel siiski esmakordne kontakt, meie näol. Milleks see kõik? Aga sellepärast, et 5.märtsil kella 11 paiku toimub Kuusalu spordikeskuses ja koolis siseorienteerumise võistlus, valla rahvale ja teistele huvilistele. Arvan, et tuleb põnev võistlus, sest hoone iseenesest pakub palju toredaid-kavalaid võimalusi.
Igatahes olin ma päeva lõpuks nii väsinud, et kui koju sõites päike mõnusasti paisti, tahtis uni vägisi peale tulla ...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar