3. mai 2009

Ilves 3

Ilves 3 oli poistele edukas. Mihkel kes on juba M8 nööriraja veteran, oli sellel aastal juba 4 korda stardis. Hetkel veel auhinna rivi lõpus, aga eks püsivus pidavat sihini viima. Markus oliesimesel päeval teine ja kaotas 2.02 Andresele. Teisel päeval esimene ja vahe kahanes 8 sekundile. Kolmandal päeval tegi Markus kui ka Andres uskumatu jooksu ja kokkuvõtteks jäid viiki. Nii jagasid nad mõlemad esimest kohta. Tublid poisid.
Märten on sama kaua orienteerunud, kui mina nad metsa vedasin. Ja mul on heameel, et Märtenile orienteerumine meeldib. Arengut on ja võitlustahet ka.

Kolmepäeva jooks Ilves 3 üllatas mida väga. Esiteks, ma ei oodanud niii ilusat ja päiksepaistelist ilma. Ja seetõttu ei osanud ma ei seelikut ega pükse mis lühikesed kaasa võtta.
See kord ma oma tulemustest parem ei räägi, sest nii kehva jooksu pole ammu olnud. Ju neid Lõuna Eesti maastikud tuleb veel ja veel joosta. Kuigi viimasel päeval oli nii kaardis ja jooksus klapp hea.

Meeldejääv oli ka taevauurimine.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar