23. mai 2009

23.mai- Läänemaa MV Kuliste´s

Nädalavahetusel on hea võimalus kaua magada. Ja ega ma ei uskunud, et ma nii kaua üldse magan. Kuid kui kell 10 silmad avasin, jõudis minuni karm reaalsus, et peaksin juba Haapsalu poole sõitma. Kiire puder, ise ja poisid riide ja minek.
Hea, et lubatakse veidi kiiremini teedel sõita, jõudisn 10 minutit enne Märteni starti kohale ja aega jäi veel ülegi.
Ilmaga nüüd üldse ei vedanud. Sajus jooksma just ei pidanud, nagu Naissaarel. Kuid vastikult märg oli enesetunne siiski.
No ja kaart!!! 4 etappi rabas müttamist. Ma küll ei jaksanud joosta, sekka kõndisin ka. Esimesse punkti 37 minek -mõttemeister, kuidas? miks? Tegin ringijooksu, kuid õnnestunult, vist?!
Teise punkti 32, tüürisin liiga paremale ja imekombel tabasin punkti. Kolmas punkt 36, õnnestus suunajooks väga hästi. Neljas punkt 33, tundus pikk ja vaevaline, et saaks kiiremini juba rabast välja. Viienda punkti 35-ga sai tehtud väike mööda jooks. 6-49, 7-39 hea puhas jooks, 8-38 miks ma teda nii vara otsima hakkasin, ei tea. Seal ma kaotasin teisele kohale oma väärtuslikud minutid. Kuni lõpuni läks sujuvalt, tempo polnud võibolla enam ka nii hea. Hämming saabus enne finisit, sest punkti polnud kuskil näha. Kuid ikka leidsin.
Tore jooks, mis nõudis füüsilist vastupidavust. Kui nüüd saaks veel oma jooksujala ka korda, siis oleks elu juba lill.

http://www.kape.ee/gadget/cgi-bin/reitti.cgi?act=map&id=136&kieli=

http://www.kape.ee/pages/2009/laanemaa/tulemused.php

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar