8. detsember 2013

Lumine detsember

Lume sadamise vastu pole mul midagi, saabki lumelabidaga trenni veidi tehtud. Kuid see, et lumi tahab vahepeal sulada ja siis külmetab, no see käib veidi närvidele. Jooksma minnes ei tea enam kuidas otsustada, mis jalanõud jalga panna. Tegingi ühel treeningul oma jalale liiga ja paar päeva ei saanudki joosta. Laupäeval tahtsin teha veidi pikema treeningu, kuid juhtusin hoopis autoorienteerumist tegema. Olin sellest asjast midagi kuulnud ja mõningased aimdused ikka olid ka. Sai siis mindud ja see temp kah ära tehtud. Mulle täitsa meeldis. Joonorienteerumine pole ju midagi keerulist, sõida mööda ette antud trassi. Lisaks oli veel ka fotoorienteerumine, kus tuli kõik legendis olevad fotod üles leida ja nende järjekord üles märkida. Esimesel ringil õnnestus üksikud mööda lasta, kuid teisel ringil oli mööda laskmisi rohkem. Lisaküsimused olid ka vahvad, kuigi alguses ei saanud ma ööd ega mütsi aru, mis tegema peab.
Sai ka kinos käidud ja Advokaati vaadatud. Head näitlejad ja film tõotas tulla põnev. Seda ta oli, kuid mulle eriti mitte meelepärane. Liiga palju vägivalda ja mõned kohad jätsin filmist sootuks vahele.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar