29. jaanuar 2011

29.jaanuar- SO-märkes ja Kristiine kaubanduskeskus

Ilmselge oli, et ma pole suusatamisest eriti huvitatud ja sellisel kujul nagu ta täna seal Harku metsas oli.
Suusaorienteerumisel tahaks ikka suusatamiseks mõeldud kaarti kasutada, seda täna võistlejatele ei võimaldatud. Harku metsas on ennegi suusa-ood korraldatud ja isegi olen seal osalenud. Ju on selle kaardiga mingi "kala".
Ma ei imestaks, kui ühel teisipäevakul lastakse kõik orienteerujad rattakaardiga metsa, mis vahet seal on, mis kaardiga navigeeritakse.

Kuid õhtuse siseorienteerumisega on hoopis teised lood ja see tõotas tulla põnev võistlus. Segastel asjaoludel sain eelmisel ööl vähe magada ja et, õhtul ikka joosta jaksaks lausa magasin paar tundi enne võistlust. Mis hiljem selgus, tasus ennast ära. Kuigi jah, eks neid haigutusi siiski tuli.

Mingit sabinat ma jooksude alguses ei tundnud, kuid vahetult enne starti väike ärevus ikka sisse tuli.

Ma ei leidnud taas stardi kolmnurka kohe üles ja sinn akadus jupikene aega. Aga plagama ma sain. Siis avastan ,et kaardil on mingit punased nooled. Hommikul kodus kaarti vaadataes selgus, et olin ühes kohas täiesti tobeda ringi teinud. Kuigi oleks saanud sellel etapil treppe vältida.

Kristina seekord ei jooksnud ja klõpsutas aina pilte, nii jäin mina ka enne võistluse algust pildile.
Suur oli minu üllatus, kui ma seekord A finaali pääsesin. Kui start oli antud, pistsid kõik jooksu, aga mida tegin mina. Seisin nagu tohman ja ei leia jälle stardikohta üles. Ja seda sellepärast, et ma valet kaarti puurisin. Ja muni mina seal oma kaardiga mässasin olid teised juba teab kus. Kohati tekkis ikka päris suur segadus, et kuidas ma ikka ühte või teise punkti lähen. Punased nooled tekitasid kohati segadust ja nende vältimiseks kasutasin korruste vahelist parklasse minevat treppi. Kuna finaal oli hajutusega ja minuga vist jooksis sama rada üks võistleja. Alguses ma teda nägin, kuid hiljem enam mitte.
See etapp oli hetkel kõige õnnestunum ja kokkuvõtteks teine koht. Kõikide aegadega võrreldes oleksin jäänud kolmandaks.

Koju matkasin koos Markusega jala ja siis ma tundsin, et päev on olnud väsitab.
Kokkuvõtteks hea treening.

2 kommentaari:

  1. Minu üks mitteosalemise põhjus oli ka näieks see, et polnud õiget kaarti ehk üks võistluse kvaliteedimärk polnud tasemel. Kuigi võistlusreeglid vist lubavad kasutada ka OJ kaarti.

    VastaKustuta
  2. Nii nad räägivad,võib OJ kaarti kasutada. Kuid suusaorienteerumist saab ikka vähem harrastada ja siis võiks ikka vastav kaart ka olla.

    VastaKustuta