17. detsember 2010

Ma arvan, et mulle lumi enam ei meeldi...

... sellepärast, et ma pean seda täna jälle rookima. Mõnusasti paar päeva polnud tarvis tema peale mitte mõeldagi. Aga nüüd!!!
Kallid sõbrab küsivad, et mika ma pole siia oma Riias käimisest kirjutanud. Väga lihtne vastata, mul pole lihtsalt hetkel aega. Aasta tahab kuidagi eriti kärmelt lõppeda ja paljud vabatahtlikult võetud asjatoimetused nõuavad oma aja veel lisaks. Ja puhata tahaks ikka ka. Ning kui puhkad, siis hakkab jälle sadama, nagu kiuste.
Samuti on mu auto talvepuhkusele läinud:-( Kuid täna, ma väga loodan, ärkab ta sellest uinakust. Sest neid praeliha kilosid ma küll koju muidu ei suuda vedada.
Kurvastab veidi see, et minu suurepärastest jõutreeningutest ei taheta hästi osaleda....
Täna lähen Markuse kooli, et noori innustada orienteerumisega tegelema. Loodan, et need 10 aastased mind ikka ellu jätavad.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar