14. veebruar 2010

14.veebruar- Audentese spordihall


Kavatsesin täna kauem magada, kuid miksri äratuntav helin äratas mu ikkagi. Järelikult Märten oli alustanud pannkoogi taigna valmistamist. Kohvi oli ka valmis, kui lõpuks voodist üles tõusin. Peale pannkookide söömist, mässasime õues lumega. Kaevasin puuriita lume alt välja, Märten ajas lund garaazi katuselt ja Markus üritas aias suusatada.
Hiljem sooritasid garaazi katuselt lummehüppeid ja roomasid niisama lumes. Siis üritasin lumevalle sõidutee äärest madalamaks lükata. Kindlasti sai mitu lume-meetreid-kuubis ühest kohast teise veetud.
Tänast sõbrapäeva lõpetame Audentese spordihallis.
Mõnusat jooksu teile kallid sõbrad!
No vahel mulle meeldib viilida, eriti sise-orienteerumisest. Paljud küsisid, et miks ma ei jookse. Kaua siis võib põhjendusi mõelda, et ma ei viitsi, et motivatsioon puudub jne, jne. Lahendus tuli nagu iseensest, pidin Triina tütrekest hoidma-valvama. Tore! Ja kõik noogutasid mõistvalt. Mati Poom küll arvas, et ma tüdrukuid ei oska hoida, aga eks harjutamine tuleb ikka kasuks. Riina ei jätnud jonni,küll ärgitas mind jooksma, kuid ma suutsin ikka kiusatusele vastu seista ja ei allunud provokatsioonidele.
Poistel läks kenasti. Märtenil küll kustus lamp,aku laadimisega jäin suhteliselt hiljaks, alles hommikul märkasin, et lamp on laadimata. Abi sai Kalle Nelgilt, kellel oli juhtumisi taskulamp ja täiesti kasutult dressipluusi taskus ootas, et saaks valgust anda.
Markus jookis stabiilselt ja küll need võidid ka tulevad.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar