24. september 2009

23.september- Männipark


Öine Mustamäe pole just minu meelispaik, kus võiksin-tahaksin sügisestel ja samas sumedatel õhtutel joosta.
Mälu-orienteerumine tundus ahvatlev. Tervislik seisund polnud kiita, kuid jooksmine arvatavasti kiirendab tervenemist. Peale teisipäevakut oli küll tunne, et nüüd tahab haigus tulla. Kuid kiir-reageerimine blokeeris selle, ma vähemalt loodan.
Mustamäe on selline koht, kus ma ka päevasel ajal eriti ei satu. Päevakuid seal ka massiliselt ei toimu. Alguses, vahepeal ja koguaeg oli selline tunne, et tegelikult ma ei tea, kus ma olen ja kuhu ma jooksma pean. Katkestada nagu ka ei tahtnud. Viimaseks ka just vist ei jäänud, aga hea treeningu sai ikka. Enne uut päeva jõudsin ikka koju.
Moosi ei jõudnud jälle keeta.
Soovib keegi õunu?!
Võin jagada.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar