11. juuli 2009

11.juuli- VII Klubide Karikas, Venemägi-Apuparra

Klubide karikal osalesin koos poistega esimest korda. Alguses pidi ainult Märten jooksma, kuid tänu Marise meelitsmisele sai ennast ka lõpus kirja pandud. Eile õhtul avastasin, et M10 klass samuti eksisteerib. Ja kuna Markus niikuinii kaasa tuleb, siis miks mitte las jookseb. Nii sai temagi võistluspäeva hommikul jooksma pandud.
Ja mitte asjata! Markus ja Märten võitsid oma klassis. Erilist konkurentsi polnud, kuid see ei sega noortel sportlastel eduelamusest rõõmu tunda.
Aga mina!! Tegin kohe esimesse punkti viga!!! Ma ei tea, miks ma just sinna ronisin-kuhu ma ronisin. Hea, et ruttu reageerisin ja õiges suunas jooksma hakkasin. Teisega sama lugu, lähenesin punktile ringiga. Ja seal sai Anneli mu juba kätte. Edasi mängisime kassi ja hiirt.
Ei saanud kordagi puhata, hetkel oli küll tunne - rohkem ei jõua joosta. Aga peab.
Nõnda lõpuni välja. Viimane tõus oli juba nii väsitav, et pidin kõndima.
Õnneks oli viimasest punktist finississe lähike maa. Aeg polnud ka paha. Võinuks jälle paremini.
http://www.srd.ee/koop/results/2009_kkarikas1/_results0_new.htm

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar