Täna siis viimane teispäevaks. Kuna hooaeg hakkab lõppema ja uus algab, siis otsustasin täna pikema raja kasuks.
Info mis oli teisipäevakute koduleheküljel.
Jooksukaart 2007.a., korrigeeritud 2010 1:10 000 h 2,5m
Rattakaart 2007.a., korrigeeritud 2010 1:17 500 h 2,5m
- Maastik: Valdavalt hea läbitavusega erineva vanusega männimets. Kaardi põhjaosas ürgsem, raskemini läbitav mets. Veeseis madal. Vana raudteetamm on kaetud suures osas jämeda killustikuga.
- Ohukohad: Laukad. Liiklusohutuse tagamiseks kasutage tähistatud jalakäijate ülekäigurada, reguleeritud ristmikku, suusatunnelit, viadukti alust rada (arvestatud radade planeeringul).
Nendest korrigeerimistest ma küll midagi erilist ei märganud. Võrreldes neid kaarte millel ise olen tänavu jooksnud, siis on mõnel kaardil kraavid kadunud ja mõnel auke juurde tulnud. Kord on kaart täitsa roheline ja siis veidi vähem jne.
Laugaste või turbakraavide ületamine või mitte ületamine on ka tõlgendamise küsimus. Ma saan aru, et veeseis on madal ja mõned isegi ürgsed turbakraavid kannatabvad ületamist. Aga kas tasub riskida. Kuid neljapäevakul sai umbkaudu mõned etapid samassuunas läbitud ja võis kindel olla, et need kraavid mind ikka kannatavad, siis kasutasin seda võimalust. Jalad said märjaks ikka.
Loomulikult kulus rohelises ulmes rohkem aega ja apsakaid tuli samuti. Õnnestus ka kaardist väljuda. Eriti jabur oli viimasesse punkti minek, sest unustasin rattaraja olemasolu. Nii võtsin rattaraja finisi ja siis alles taipasin, et midagi nagu viltu. Ajakulu tuli lisaks, kuid sain ikka positiivse tulemuse kirja.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar